Att vara kund hos oss innebär:

– Att du kan påverka hur avtalets utformning utifrån vad som är viktigt för dig.
– Att du välja i vilken utsträckning du vill vara delaktig i arbetsledande och administrativa uppgifter.
– Att kundansvarig har god och tät kontakt med dig och erbjuder att träffa dig minst varannan vecka.

På Blomstra i Sverige arbetar vi utifrån att du som kund, redan innan vi tecknar avtal, har möjlighet att samtala och förhandla om avtalets innehåll. Vad är det som är viktigt för dig som kund? Hur vill du samarbeta med Blomstra? Vi kan även sköta administration för dig som vill vara din egen arbetsgivare.

Du bestämmer själv om du vill vara arbetsledare för dina assistenter, behålla vissa eller delar av arbetsledningsuppgifter, eller om du vill lämna bort hela arbetsledningen till Blomstra. Du kan bestämma vem du vill ska arbete och kan bestämma i många frågor om allt från budget, schemaläggning, rekrytering och många andra frågor så länge lagstiftning, föreskrifter och kollektivavtal följs. Oavsett hur du vill ha det så har vi kunskapen och erfarenheten att stötta dig i rollen du väljer.

Vi har även möjlighet att:

– bistå vid ansökan om personlig assistans,
– bistå med begäran av ett försäkringskassebeslut överprövas och
– bistå vid överklagan av ett beslut

Om du har några frågor, eller i övrigt är intresserad av att veta mera om Blomstra i Sverige så är det bara att du tar kontakt med oss på något sätt, telefon, mejl eller postledes, så ska vi göra vårt yttersta för att besvara frågorna på bästa sätt. Är du intresserad kan vi även träffas för ett förutsättningslöst möte på en plats du bestämmer och bara prata om vad Blomstra skulle kunna göra för dig.

Efter att ett avtal har tecknats kommer vi att tillsammans med dig, och eventuell företrädare, att upprätta en individuell plan där vi närmare kan precisera hur du vill att vissa uppgifter ska skötas.

Har du frågor?

Kalender

  1. Julfest

    14 december, kl. 17:00 - 20:00