Att vara kund hos oss innebär:

– Att du kan påverka hur avtalets utformning utifrån vad som är viktigt för dig.
– Att du välja i vilken utsträckning du vill vara delaktig i arbetsledande och administrativa uppgifter.
– Att kundansvarig har god och tät kontakt med dig och erbjuder att träffa dig minst varannan vecka.

Blomstra är en mindre hemtjänstutförare som jobbar nära kunderna vilket ger en familjär känsla. Vi är noga med att prata direkt med dig och höra hur du vill att vi ska jobba när vi är i ditt hem. Ofta har vi tid för en social stund då vi sätter oss ner och pratar med våra kunder.

Vi jobbar för att minimera antalet medarbetare som våra kunder träffar vilket vi också anser att vi lyckas väldigt bra med. God personalkontinuitet och att kunden känner den personal som kommer är viktigt för att man ska känna en trygghet med oss som sin hemtjänstutförare. Vi kan utföra tjänsterna på svenska, engelska, kurdiska och persiska.

Om du har några funderingar eller vill ha hjälp med att ansöka om hemtjänst, kan du göra detta genom att genom att kontakta Mottagningsenheten via Umeå Kommuns hemsida. Eller ringa Mottagningsenheten 090-16 10 02. Då kommer du att få prata med en biståndshandläggare som hjälper dig.

Har du frågor?

Kalender

  1. Julfest

    14 december, kl. 17:00 - 20:00